?

Log in

No account? Create an account
Organizacja zjazdów jrockowych
 
8th-Nov-2009 09:17 pm(no subject)
karyu angelo
Miejsce spotkania: Plac przy ratuszu od strony Esperanto Cafe, Białystok.
data 21.11.2009
godzina: 13.00


szczegółyCollapse )
1st-Nov-2009 03:07 pm - Psycho Butterfly 4
Moi dix Mois
Ponieważ dawno nie organizowałam zjazdu a ostatni robiony przez dziewczyny nie odbył się postanowiłam znów zorganizować moje Psycho Butterfly.
Edycja mikołajkowa:-)

Data: 5 Grudnia godz. 12
Miejsce: Galeria Łódzka przy fontannie na dole

Radzę się ciepło ubrać i wziąć ze sobą np coś ciepłego do picia bo nie będziemy siedzieć w galerii Mam nadzieję że do tego czasu spadnie trochę śniegu bo wtedy uda mi się zrealizować mój plan. Oczywiście nie będziemy cały czas na dworze bo nie chcę by się ktoś przeziębił przed świętami. Nie powiem nic więcej, bo zlot ma być niespodzianką, mam nadzieję że miłą...

(obrazek pojawi się później)
18th-Feb-2009 11:51 pm - Psycho Butterfly 3 w Łodzi
Gardenia
Po długiej przerwie (i przyżekaniu setki razy że nigdy więcej nie zrobię zjazdu) postanowiłam że jednak Psycho Butterfly powróci.

Data: 21 marca godz. 12
Miejsce: Łódź xD  Manufaktura

obrazek xDCollapse )
14th-Feb-2009 03:03 pm - FREEDOM ZONE vol. 8
tjaaa, właśnie trwa edycja siódma, ale ja jestem chora i siedzę w domu X__X tak więc zajęłam się już przygotowaniem edycji ósmej XDD

click~Collapse )
14th-Jan-2009 06:19 pm - FREEDOM ZONE vol.7
next edition of FZ~♥!
edycja 7 :3Collapse )

 
 
</div>
FZ6 commentCollapse )
 
</div></div></div>
11th-Jan-2009 12:04 pm - after FZ6~
tym razem było w trochę skromniejszej ekipie, ale bosko jak zawsze :D dziękuję minna-san ♥

no to czas na zdjęcia i filmiki ^ ^

ode mnie (hitsuji_mitsu):
zdjęcia: MF albo MU
wideo: http://www.megaupload.com/?d=5MN7GHGZ

od gin ([info]silly_gin):
zdjęcia: http://www.sendspace.com/file/wi02sw
wideo:
http://www.sendspace.com/file/spl3m8

freedom zone remix by wojtek (mode_on): http://www.mediafire.com/download.php?3jzgwzmmmvj


jeszcze parę osób miało aparat to proszę o zuploadowanie i danie linków w komentarzach, ok? ^ ^
a ja się biorę za klejenie filmiku z komentarzem XD


</lj>
16th-Dec-2008 02:56 pm - FREEDOM ZONE vol. 6
styczniowa edycja noworoczna *^^*
six six six~~Collapse )
18th-Nov-2008 08:28 pm - FREEDOM ZONE vol. 5
ys1
grudniowa edycja numer pięć~
click~!Collapse )</div></div>
This page was loaded Aug 26th 2019, 10:06 am GMT.